Det kan aldrig bli för mycket Tim Holtz

Nu har jag suttit o skapat i helgen och denna layouten blev nog klar på kortast tid ever. Jag har använt Teresa Collins papper från On the edge kollektionen och mistat med Electric Blue av Tattered Angels. Sen en massa Tim Holtz: Jag har splashat uppe till vänster med Distress Stain i färgen weathered wood. Dessutom har jag använt fragments, stämplar, bokstäver, tissue tape, pen nibs, game spinners, mini paper clips och trinket pins! Listan tar aldrig slut, hans produkter är bara så coola! De små bokstäverna är från Kaisercraft, texten är från Per Gessle/Gyllene Tider låtar. Allt finns på Lektyg och Hantverk. Välkommen in!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0