Distress Marker...

Hej!
Måndag morgon och vad kan vara bättre än den fantastiska nyheten att Distress Marker nu finns i butiken. De kom i slutet av förra veckan så alla som var med i Steninge på scraphelg hade förmånen att testa dessa underbara pennor.



Pennorna finns i samma färger som distress dynorna dvs 36 olika färger samt i Picked Fence. Antingen köper du pennorna styckvis för 39:-, 3st för 100:- eller köper du ovanstående härliga tub med alla fina färger för 999:-. Priset för alla 37 pennorna gäller vid förbeställning senast den 3/3.

Själv testade jag flera tekniker för pennorna. Jag färgade in stämpeln innan jag stämplade motivet, supersnyggt. Jag använde pennorna för olika tekniker inom mixed media alltså som vanligt är det bara fantasin och tiden som sätter gränsen. Pennorna har samma fina egenskaper som dynorna.

Nu ska jag skynda mig att lägga ut dem i webbutiken!

Ha en härlig dag,
Pia
www.lektygochhantverk.se

Förresten,
Tack alla goa tjejer som gjorde helgen i Steninge till ett lyckat arrangemang!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0