Massor av nytt i butiken!

Vilken höst! Hur mycket fint som helst har kommit till butiken. Här får ni ett urval...Min stora favorit är, som ni säkert redan vet, Teresa Collins. Hon har kommit med tre nya kollektioner World Traveler, Haunted Hallows och Christmas Home med både brads, band, stickers och chipboard. Och håll koll... för det kommer att bli en julalbumkurs tillsammans med mig. :0)

Bo Bunnys nya kollektioner Welcome Home och Et Cetera är så fina... här ska det skapas nya album!

Graphic45 har alltid underbara papper. De är kraftiga, tål att raspas i kanterna och att vikas. Deras två nya kollektioner som har kommit är Christmas Emporium Collection och ABC Primer Collection och likt alla andra är de så roliga att klippa ifrån och skapa 3D effekt på LO:s och i album.

Jag säger bara Wow!!! Det här är godis för ögat. Pink Paislees nya kollektioner Vintage Vouge, Nantucket och Phantom med tillhörande dekorationer är så fina. Love...love...love...

Sist men absolut inte minst är My Minds Eye, Lost and Found 2. Jag blev lika kär i deras första kollektion Lost and Found med glitter på. Det som är ännu bättre den här gången är att glittret släpper inte på samma sätt som den första kollektionen. Av dessa papper kommer jag att göra många Portfolios. Ja, det kommer att bli en kurs i hur man gör sin egen portfolio. ;0) Håll koll på Atelje Lektyg och Hantverks hemsida på datum.

Allt detta och ännu mer fint finns i butiken på Fredsgatan 13.

Ha en underbar lördag alla scrapvänner!

Scrapkramar

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Mija

Mums!! Så galet mycke fiiiint! Looooove the stuff!

2011-09-03 @ 10:53:32
URL: http://madebymija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0