En stjärna och en katt

Dessa två layouter finns även i Pias välfyllda butik!

Det kommer in nya mumsiga pysselprylar hela tiden. Hennes hyllor är fulla med nyheter och fina papper. Vi väntar med spänning på en sändning med bl.a gesso och akrylfärger...Jag håller på att skapa en LO med Fancy Pants nya papperserie "Beach Babe" som redan finns i butiken. På den LO'n använder jag också en massa akrylfärg och gesso. Den kommer upp här på bloggen i slutet av veckan. Då ska jag även förklara vad gesso är och hur man kan använda detta roliga "kladd"!!

Här kommer en STJÄRNA och en KATT så länge:








Här är det mycke' Glimmer Mist, Glam och Glaze i vanlig ordning. Det är så kul att göra sina egna bakgrunder. Det är inspiration som jag fått från Jenny D. Det var hon som "lurade" in mig i "Tattered Angels-paradiset".

Ha det nu så gott tills vi ses igen!

Mija

Kommentarer
Postat av: lisa

underbart!

2011-05-12 @ 16:20:59
URL: http://bcreative1.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0