Girls Notations - mini mini album.

Hej igen!

Här kommer då mitt busiga mini...mini album med Teresa Collins fina papper och Die-Cuts från serien Notations. Jag har använt påsar som bas. Dessa har jag vikt och skurit av så att de blir i olika storlekar. Om du vill veta hur jag har vikt så kan du titta på tidigare inlägg: Påsalbum + 7 Gypsies = sant.

Förutom mönstrade papper och Die-Cuts har jag använt Teresa Collins band, chipboard dekorationer som t ex blommor och klockor, 7 Gypsies Tissuepaper, Tim Holts tejp, Adornit svarta bokstäver, stickersbokstäver, tyll, bling, pearls och en clearblomma från Pink Paislee. Jag har även "splashat" med Tim Holtz Distress Stain

Hoppas att jag ger er lite inspiration och att ni prövar göra små minialbum. Allt jag har använt finns att köpa i butiken.

Ha en härlig söndag!

Scrapkram

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0