Påsalbum + 7 Gypsies = sant!

Oj, oj, oj...så roligt jag hade när jag gjorde det här albumet! Det är gjort av påsar, som jag har vikt på samma sätt (se bild) men använt olika. Mönstrat papper är från 7 Gypsies serie Paddington och jag dekorerade med Die Cuts och chipboards från Teresa Collins, bokstäver från Pink Paislee, tejp från Tim Holtz, snöre, pins, spets, eyletts och blommor, som jag jag färgade in. Ja, jag kan inte låta bli att leka med färger. Att använda Tattered Angels glimmer mist och Glam är så roligt och blir så effektfullt. Testa gärna på att göra ett sådant här album och lek med färger... :).

Ett av mina projekt är ett påsalbum med Terersa Collins nya serie Posh... I like!

Pyssla på och ha det så bra!

Scrapkram

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Ellis

Vilka fina album du gör! =)

Kram Elenor

2011-02-22 @ 22:10:27
URL: http://www.metrobloggen.se/paltbarn
Postat av: Jenny Dahlqvist

Tack så mycket! Jag älskar att göra album i olika storlekar och former. :))

2011-02-23 @ 17:22:01
URL: http://www.jennysscrappicorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0