Pink Paislee och House of 3...

Nu har det äntligen anlänt... den nya serien mönstrat papper och dekorationer från Pink Paislee och House of 3. Helt underbara papper att använda som de är men framförallt att distressa och spraya lite glimmer på. Dekorationerna, som är bling och underbara blommor, de är så fina och stämplarna är så användbara. I like!



Som om det inte vore nog så har även de nya Artisan Elements anlänt till butiken....ja, och så lite tyll i olika färger, Tiny Type stickers från Cosmo Cricker (de har jag använt på min LO) samt Tiny Alpha Stickers från Kaiser Craft som är så söta.
Det är klart att jag har lekt med dessa godsaker och skapat en LO...än så länge. :)

Allt finns att köpa i butiken förutom mönstrat papper till kuvert, vinge, blomma (den har jag gjort själv), eyelets, bokstäver och klockor, som kommer från mina gömmor.

Ja, ni har verkligen något att se framemot... det är galet kul att pyssla med dessa papper, dekorationer och stämplar.
Ha det bäst och pyssla på!
Scrapkram
//Jenny


Kommentarer
Postat av: annica

Oh, vad mycket fint!

2010-10-23 @ 20:22:54
URL: http://annicasscrapblog.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0