Och vinnaren är....

Tävlingen som inspirerades av den nationella bröllopsyran har nu avslutats. Den observante har säkert noterat att sista datum för inskick flyttades fram ett par dagar, men allt har ett slut och så även denna tävlingsomgång. Ett stort tack för alla fina bidrag som ni skickat in!

På första plats och därmed vinnare av ett presentkort är..... (trumvirvel)...
Sandra Ericsson med sin LO "Beauty".

Motiveringen:
En brud i vitt med röda rosor - en tidlös klassiker och alltid lika vackert! Åsas första tanke var Dolly Partons låt "Love is like a butterfly".. Fjärilar i magen och förälskelse, härligt!

Här får ni läsa Sandras egen beskrivning av LO:n.
Jag har letat upp ett GAMMALT kort som passade in i ramen jag hade klippt ut. Jag har gjort fjärilar med min NYA Martha Stewart-stans. Min skylt med årtalet i har jag gjort BLÅ för att ta upp det blåa i blommorna. Jag har även LÅNAT röd alcohol ink av en kompis som jag har sprayat bakom blommorna.

Grattis Sandra!

Håll utkik på bloggen, vi publicerar alla inkomna tävlingsbidrag i veckan.

Nu är det bara tolv dagar kvar innan Sverige fullkomligt exploderar av bröllopsyra! Härligt!
Ta hand om er och pyssla på!
Hälsningar Frida och Åsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0