InspirationsLOs till tävlingen

Här kommer två inspirationsLO till den pågående tävlingen. Se tidigare inlägg för att hitta skissen vi följt. Och kom ihåg, tävlingen håller på fram tills den 28 januari- så scrappa på!



Mönsterpappret jag anävnt till denna LO är från Best Creation, cardstocken jag använt är bling i två färger. Alfabetet är det medföljande till den svarta QuickCutz tången, klockan kommer från Theresa Collins. Övriga dekorationer jag använt är blommor, rhinestones och en hattnål.  (LO scrappad av Frida)




Pappret jag har använt är från "Best creation", cardstocken är bling, tre olika nyanser är använda. Alfabetet är till Cuttle bug, "You´re not the boss of me". Swirlsen är chipboards som jag färglagt med "making memories" silverfärg och sedan lagt ett 3D-lack på. Klockan kommer från Theresa Collins. Stjärnan är stansad med spellbinders. Rhinestones, "bling-bling", och hattnål är med som lite utsmycknad. (LO scrappad av Åsa)


Mönsterpappret till båda LOs hittar ni i webbutiken under Nyheter v. 47. Hattpinnarna finns under Nyheter v. 2. Klockorna från Theresa Collins hittar ni under Nyheter v. 47.  Övrigt material hittar ni också i webbutiken!


              Åsa & Frida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0