Inspiration...

Vilket härligt vinterväder det är eller är det kanske så att ni också börjar bli trötta på att skrapa rutan på bilen och skotta snö. Fast man ska se allt från den positiva sidan det är i allafall ljust och fint.

Detta väder med rikligt snöfall ger är ett utmärkt tillfälle att sitta inomhus och scrappa.

Jag har till min stora glädje fått massor av ny inspiration i form av LO:s som Mija Comstad är vänlig nog att låna ut till mig och min butik. Fantastiska LO:s, passa på att komma förbi och inspireras. För er som inte kan se dessa helt underbara LO:s live så visar jag några här. En del av materialet finns i butiken men det kommer mycket från egna gömmer.

Först en presentation av Mija:











Ha en härlig snödag!

Glöm inte att kika in i webbutiken för det har kommit otroligt mycket saker och jag jobbar febrilt för att få in produkterna i webbutiken.

/Pia
www.lektygochhantverk.se

Kommentarer
Postat av: Jenny

Helt underbara LO:s! I like... Scrapkram Jenny

Postat av: Mija

Tack söta Pia för att jag får ha mina alster hos dig och för allt det snälla du skrev:)



Kram, Mija

2010-02-25 @ 11:01:33
URL: http://madebymija.blogspot.com
Postat av: Åsa

Jättefina!! Vill bara åka hem och pyssla!

2010-03-01 @ 12:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0