Jag är insperatör här...

...och jag är inspiratör hör på Atelje Lektyg och Hantverk. Jag bor en bit utanför Halmstad tillsammans med min man och mina två flickor Agnes och Linnéa, två tjejer som ni kommer att se mer av här i bloggen. Jag arbetar som lärare och har scrapbooking som hobby. Jag gör helst minialbum men också LO:s.
Hej på er allihopa! Jag är Jenny och jag är inspiratör här på Atelje Lektyg och Hantverk. Jag bor ca 1 mil utanför Halmstad tillsammans med min man, mina två flickor, som ni kommer att se mer av och mina två katter. Jag arbetar som lärare och jag fastnade för scrapbooking när jag 2008 bestämde mig för att göra allt till mitt bröllop som t ex inbjudningskort. Min passion är att skapa album i olika storlekar och format men också LO:s. Jag har Teresa Collins som stor favorit men inspireras också av både Heidi Swapp och Tim Holtz.

Det har nyligen anlänt fyra kollektioner samt Bling från Teresa Collins Design och jag var givetvis snabbt på plats i Haverdal hos Pia... och jag shoppade loss ordentligt. Jag fick också en utmaning av Pia, att skapa ett mini mini album genoma att bara använda Die Cuts. Jag lade själv till ett mönstrat papper och serien blev Giving Thanks - en helt underbar serie i orange, svart och vitt. Jag älskar det!


Här ser ni delar från serien Giving Thanks som jag har använt...

Framsidan... och sen följer allt i tur och ordning.







Håll koll här i bloggen för det kommer mer saker skapade av Teresa Collins underbara papper och dekorationer.

Ha det så bra!

Scrapkram
//Jenny  

Kommentarer
Postat av: Morfen

Supersnygg album!!

2010-09-03 @ 23:09:03
URL: http://morfen.blogg.se/
Postat av: Hella

Hej Jenny och tack för en supertrevlig kurs idag! Hittar inte till din blogg, men ser du det här så klicka dig gärna in på min blogg o skriv adressen ;)



ha det gott! /Hella

2010-10-02 @ 16:52:15
URL: http://hellabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0