Cuttlebug är här...

En glad nyhet. Nu har vi Cuttlebug i vårt sortiment, både maskinen och dies.

Jag ser bara fördelar med denna fantastiska maskin som tar alla dies på marknaden. Dessutom ytterliggare en praktisk detalj, den är lysande grön, så du kommer inte att glömma var du ställt den i första taget.

image258

Välkomna till Haverdal för en demonstration!

Nu finns både maskinen och en massa dies upplagda i webbutiken, kika får du se.

Det har även kommit lite annat roligt, såsom filtdekorationer från Queen & Co.

/Pia

Kommentarer
Postat av: Magdalena Jakobsson

Hej Pia. Kul att kika i bloggen och så klart även på hemsidan. Hoppas allt är bra mer er och framförallt Ella. Jag har inte vågat mej på att scrappa på "riktigt" än utan gör mest digitalt (det lilla jag hinner). Kort grejar jag med när det finns tid. Ha det bra och hälsa familjen!!
/ Magda f.d.Persson

2007-10-10 @ 22:10:08
URL: http://moimukulatt.blogspot.com
Postat av: Arneleah

Just found your home page its great, best site I seen for ages. This is a wonderful wealth of information, it looks like you folks do great service keep up the good work.

2010-12-02 @ 11:27:32
URL: http://arneleah.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0