Härlig scrapinspiration

Denna gången fick både Anna och Aase liknande material. Härliga papper från Piggy tales och luckor sk barndoors att gömma vad man vill bakom. Jag hade en önskan om att detta projekt inte skulle handla om barn eller vara riktat till barn.

Anna (Morfen) utgick från en gammal pekbok och gjorde en helt underbar bok om sig själv. Hon har använt material från Piggy Tales och rub ons från LUXE, finns i butiken. Ni som vill se boken i verkligheten är välkomna till Haverdal där den finns i butiken.

image395

       

Det blev även en inspirerande Layout från Anna där hon bla använt sig av akrylfärg, filtdekorationer och papper från Piggy Tales.
image404

Aase valde att använda barndoors på en Layout. Bakom luckorna valde hon att skriva tänkvärda änglaord.

image258

image259

Projekt nr 2 för Aase blev också ett album. Ganske roligt tycker jag eftersom jag absolut inte haft några önskemål om det denna gången. Fast förtjust i minialbum är jag...

image260

   

Ha en riktigt trevlig söndagskväll!
Jag lovade ovan att produkterna skulle finnas i webbutiken, det gör de snart...
/Pia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0