Minialbum med Teresa Collins "Fabrications"

Hej igen! Visar här ett minialbum i 6x6 format. Inspiration till detta album fick jag av Heidi Swapp, som gör så fantastiskt fina album och är en av mina favoriter. Mönstrade papper och die cuts kommer från serien Fabrications, en av Tersa Collins nya kollektioner. Helt underbara papper, kraftiga och tåliga och framförallt helt underbara.

Temat på albumet är när jag och min man var på promovering i Göteborg. Vi bodde på mitt favorithotell och levde lyxliv i tre dagar. Så härligt! Upptäckte dock att jag har "tappat" ett "e" i Göteborg, sånt händer. :0)

Kolla in webshopen för det finns så mycket fint att hitta där!

Ha en underbar helg!

Scrapkram

//Jenny


Kommentarer
Postat av: snojbi

Ett fantastiskt fint album.



Trevlig helg

2012-03-09 @ 09:01:46
URL: http://www.snojbi.blogspot.com/
Postat av: Jenny Dahlqvistj

Tack snälla!!! :0) Ha en trevlig helg du också!

2012-03-09 @ 11:10:12
URL: http://www.jennysscrappicorner.blogspot.com
Postat av: Katja Wisén

Jenny!

Följer du med på Scraptastic och träffar Theresa Collins, Donna Downey, Anna Dabrowska, Sharon Lakkonen, Ingvild Bolme, Tanya Watts m fl live?

Fint Collins album till och fin canvas!!!

/Katja från Inzpira mässan

2012-05-05 @ 21:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0