En "Everything Book" med Teresa Collins papper...

 
Hej alla! Det var ett tag sedan jag bloggade här, tiden bara rusar iväg. Har varit kretiv och fantasifull den här gången och satt samman ett stort "album" kallar den "Everything Book". I den kommer jag att måla, skriva, doodla, sätta in foton m.m. precis vad jag känner för just då. Boken är uppbyggd så att det finns massor med papper från min stora favoritdesigner Teresa Collins men också cardstock, blanka ritblad, akvarellblad och redan målade sidor, på blandade papper. När jag sedan dekorerar och använder mönsterpapper blir det bara från Teresa Collins.
 
I butiken finns ett stort utbud av Teresa Collins papper och dekorationer, samt pennor från Tim Holtz, färger, gesso, penslar, Pan-Pastell, band...allt du behöver för att kunna skapa det du vill.
 
Ha en fortsatt härlig sommar... var kreativ i massor. :0)
Scrapkram
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0