Teresa Collins och Pink Paislee

Jag älskar att pyssla med Teresa Collins papper. Nu har fem nya kollektioner kommit till butiken. Här ser ni från serierna Timeless och Posh. I botten använde jag en vit cardstock som jag har sprayat med Tattered Angels Glimmermist och färgat in med svart acryl. Som dekoration blev det chipboardklockor, tyll, spets och rosa bling.

Mer lek med färger. Här blev det Pink Paislees fina papper som jag har sprayat med Glimmermist och färgat in med Glam. Som dekoration blev det bl a chipboard från Pink Pailsee, film strip från Tim Holtz, blommor från Bo Bunny, bling och minirosor.

Ha det så bra och pyssla på!

Scrapkram

//Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0