Nu var det länge sen'

Först vill jag börja med att be om ursäkt för att vi varit dåliga på att uppdatera vår blogg och sen vill jag tacka Pia för en fantastiskt trevlig och lyckad scrapmara i Steninge (detta vackra lilla ställe). Glada och härliga scrapberoende damer som samlats för att ha trevligt, umgås och skapa en hel helg. Själv hade jag lyckan att få vara med en halv dag. Många goa' skratt och kommentarer blev det...Nu tänkte jag att ni kanske vill se något nytt här på bloggen! Detta är några av mina senaste alster som finns i butiken. Det mesta av materialet hittar ni naturligtvis hos Pia!

















Det var var allt från mej för denna gången! Ha det så gott - vi ses!

Mija


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka härliga LOs!!

2011-02-14 @ 20:40:03
URL: http://saraspysselblogg.blogspot.com/
Postat av: Susanne H

Tack Pia för en fantastiskt rolig, inspirerande och trevlig helg!

Tack Mija för den härliga inspirationen. Jag fick massor av nya idéer som jag måste testa. :)

Kram

Susanne

2011-02-15 @ 21:44:59
URL: http://snuffehar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0