Minialbum med Teresa Collins serie Giving Thanks...

Jag älskar att göra minialbum! Det är nog det jag pysslar med mest. När jag gör mina album så tänker jag ofta i tema och att albumet inte ska ha så många sidor (jag har så lätt för att tröttna) 5-6 sidor är lagom. Här blev det ett album med bilder från sommaren 2010, när vi bilade upp till Norrland. Albumet är uppbyggt av kuvert. Jag har använt ett färdigt kuvert från serien Damask, som jag ritade av, och sen blev det bara papper från serien Giving Thanks. Jag har dekorerat med blommor, charms och dekorationer från Teresa Collins. Om du också gillar Teresas saker, kika in i webbutiken... Pia har ett brett utbud av Teresa Collins papper och dekorationer!

Hoppas att jag har gett dig lite inspiration... ha det så bra!

Scrapkram

//Jenny

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0