Pink Paislee´s Mistables...

Wow... jag säger bara Wow! Pink Paislee - Mistabels... villka papper - de är så tjocka och de tål att fägas in, blir inte "buckliga" och givetvis blir de jätte fina också. Här har jag gjort en Portfolio, inspirerd av Melissa Samuels( http://www.melissasamuels.net/store/index.php?route=common/blog.). Hon gör så fina saker! Thank you Melissa Samuels!

När jag färgade in använde jag Glimmer Mist (Peach Delight, Yellow Daisy, Riptide och Turquoise Blue) men också vit acryl och kanterna är chalkade med något som inte går att vara utan - Mr Tim Holtz Distressdyna.

I Pink Paislee nya kollektion Mistables finns även bl.a band (Scallop Ribbon och Fabric Pleat Strips) och tags som kan färgas in om man vill. Du ser även en träfjäril och träbokstäver, vilka även dem kommer från Pink Paislee och blir super fina när man färgar in dem med Glimmer Mist. Övrigt: Teresa Collins bling och från mina gömmor kommer knappen och banden.

Kika in i butiken, här hittar du bl. a. denna underbara nyhet från Pink Paislee! och Teresa Collins nya kollektioner!!! ...och Bo Bunnys!!! och...Ja det bara ramlar in nyheter i butikenm.  :0)

Ha en skön helg!

Scrapkram

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Mija

Jag säjer bara WOOOOOOHOOOOOO så läckert!!

2011-08-20 @ 12:17:21
URL: http://madebymija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0