Creativity... med Teresa Collins - On the Edge

Jag älskar att gå lös med acrylfärg och se hur ett mönster växer fram. Här har jag börjat med att måla med svart acryl. Därefter satte jag dit mönstrat papper från Teresa Collins kollektion: On the Edge. Jag fortsatte att matta av med vit acryl (både på det svarta som jag har målat men också på det mönstrade pappret). En "splash" med Tim Holtz, Distress Stain, var också given här samt använda bubbelplast och stämpla med svart acryl. Sen var det bara att dekorera vidare med Tim Holtz gears, filmstrip och tejp, en utklippt fjäril, blommor med chipboard kugghjul (On the Edge), vit och svart spets, brads (On the Edge) samt Adornit bokstäver. Från mina gömmor kommer tejp (måttstock), fjäder och metallknapp.

Hoppas att jag bidrar med lite inpsiration såhär i början av augusti!

Ha en underbar dag!

Scrapkram

//Jenny


Kommentarer
Postat av: Mijq

med DU så snyggt!!! du är ett geni Jenny - helt galet läckert <3

2011-08-02 @ 18:25:51
URL: http://madebymija.blogspot.com
Postat av: Jenny Dahlqvist

Tack Mija! Scrap and hugs! Jenny

2011-08-10 @ 09:25:30
URL: http://www.jennysscrappicorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0