Blå, blå och blå

 

Mera KÄRLEK...

 

 

Blå är min färg - ÄLSKAR frihets-lycko-feelgood-känslan den färgen ger. Här har vi sötaste Maggan på Sicilien. Jag har maskat, mistat och grejat med silkespapper. Gesso finns också med - som vanligt!

 



Kapsyl från en San Miguel, blå blommor och spets från Prima, volang från Pink Paislee.

Grungeboard-vingar med gesso och mist. Pebble från Prima.


Papper från Pink Paislee, minibokstäver från Kaiser

Gem från Tim Holtz. frimärken från mina gömmor

 

"I choose happy" från mina gömmor.

 

 

Det var allt för idag!


Kommentarer
Postat av: Jenny Dahlqvist

Helt...helt enkelt helt underbart ljuvlig! Scrapkram Jenny

2011-08-14 @ 13:25:04
URL: http://www.jennysscrappicorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0