"Alltid som idag"


...med papper från My Minds Eye's serie Stella Rose. Fantastiska papper  - looooove



När man har det så bra som Agge ar det här vill man skrika "ALLTID SOM IDAG". På denna LO har jag använt allt som jag tycker om..

Grundat med gesso, kladdat fast grönt silkespapper med Mod Podge och smetat på lite gesso även på det! Jag har sprayat Glimmer Mister i de färger jag tycker passar in på känslan i fotot. Uppe i högra hörnet har jag maskat med en stencil från Prima...






Bokstäver från October Afternoon och Adornit. Spetsar från Prima och rubbings från Glitz.




Härliga effekter med silkerspapperet och gesson...

Ha det bäst!

Mija


Kommentarer
Postat av: Jenny Dahlqvist

Så härliga ljuva färger, du får allt att stämma så fantastiskt bra ihop! I love it Mija! Scrap and hugs Jenny

2011-08-11 @ 14:06:00
URL: http://www.jennysscrappicorner.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0