Stolt inspiratös!

Det är jag som är Mija. Jag är så glad att jag fått förtroendet att samarbeta med Pia och hennes ljuvliga lilla butik! Jag har scrappat sedan hösten 2006, och det är den mest rogivande och kreativa hobby jag sysslat med. När jag inte scrappar så umgås jag med min stora familj eller mina goa' vänner. Familjen består av tre döttrar (tonåringar), två pudlar, en katt och en make. Vi bor i centrala Halmstad i ett stort härligt hus nära till både Pia och havet - fantastisk kombination. Vill ni veta mer så är ni välkomna in till mig: Made by Mija. Ha det så gott - vi ses!
Mija

Kommentarer
Postat av: Morfen

Ska bli skoj att se din kreativitet här! :D

2010-09-19 @ 14:27:18
URL: http://morfen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0