Lite "Shabby Chic"

Hej!

Hoppas att alla ni som var på mässan i Helsingborg i helgen hade trevligt! Det hade jag! Jag hittade massor av fina saker och det mesta hittade jag hos Pia. Superfina bokstäver (kan inte få för många), en ljuvlig fjärilsstans från Martha Stewart mm. De senaste alstern jag gjort är inspirerade av det som många kallar Shabby Chic. Det är jättekul att kladda med crackle paint (som Pia tagit hem i finfina färger), skrapa sönder papperskanter och skrynkla ihop - förstöra helt enkelt. Sen kan ju förhoppningsvis resultatet bli bra - ni får döma:



Många härliga papper från bl.a Tim Holtz och Prima



Papper från Prima och Tim Holtz - igen. Fågel, blomma och stora bokstäver av grungeboard (Tim Holtz), embossade med UTEE (finns i butiken). Bling från Teresa Collins och spetsar från Prima.


Papper från Teresa Collins och Prima, massor av crackle paint "picket fence" och pärlor, bling tissue tape (Tim Holtz - på väg in till butiken)

Det var allt från mig idag...det kommer mera!

Mija


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0