Pysseldag!


Igår var jag och pysslade hela långa dagen. Det är alltid lika trevligt att gå på Pias och Ullas träffar, så har du inte haft möjlighet innan så håll ögonen öppna - det kommer fler. Nåväl...efter att ha torkat upp vatten som läckt ut i en av mina väskor hann jag skapa två LO:s. Den översta, en utmaning - där jag skulle använda ett vitt cardstock och utvalda dekorationer och stansar. Där valde jag att skapa ett eget mönstrat papper med hjälp av Alco Inc, mist, distress, stämplar och masker. Hur kul som helst. Kortet är på min äldsta dotter Agnes, taget i somras.

Den andra LO:n, var också en utmaning och där fick jag köpa ett färdigt kit med mönstrat papper från Fancy Pants. Kortet är på mina två flickor Agnes och Linnéa, också taget i somras när vi var på bilsemester genom Sverige. Jag har dekorerat med rosettblommor, pärlfloss, brads, blingblommor, band och fragments - allt finns att köpa i Pias butik, utom blommorna :).

Ha en underbar måndag!
Scrapkram
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Carina

Underbara LO:s som vanligt. Gillar verkligen ditt sätt att göra eget mönstrat papper. Du får gärna visa mig lite när vi träffas nästa gång.

2010-10-11 @ 18:18:18
URL: http://chaiblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0