Tävlingsgeneraler

Mitt namn är Åsa Andersson. Tillsammans med min lillasyster, Frida, har jag antagit utmaningen att vara tävlingsgeneral för Atelje Lektyg och Hantverk. Jag fastnade för scrapbooking för drygt tre år sedan, den som inspirerade mig att prova är Frida. Jag skulle prova lite men inte bli "så fast" som hon var.. När min sambo och jag köpte hus för två år sedan inredde vi ett speciellt "pysselrum" så hur det gick med att inte bli så fast kan ni ju räkna ut! 
Utöver pyssel i olika former gillar jag att träna, påta i trädgården, fixa i hemmet och umgås med familj och vänner.





Det är jag som är lillasystern, Frida Andersson. Jag började scrappa 2004, utan att jag visste att det fanns något som hette så. Mitt första projekt var att göra ett album om mitt studentår. Allt eftersom jag köpte grejor förstod jag att det kallades scrapbooking och ganska snart där efter var jag trollbunden. Efter studenten begav jag mig på mitt livs äventyr till USA där det självklart handlades material hej vilt!
Nu läser jag andra året på Högskolan i Halmstad på Folkhälsovetenskapligt program i övrigt går min tid till vänner, familj, träning och självklart till pyssel.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0