InspirationsLO till tävlingen

Här kommer en inspirationsLO till den pågående skiss-tävlingen. Tävlingen pågår tills den 4 april så inspireras o scrappa på:) Själv använde jag mig av ett foto från våren för två år sedan på en tuva blåsippor. Hoppas att vi snart är där!
Tävlingsinstruktioner och en bild på skissen hittar ni i tidigare inlägg.




  

Jag valde att göra en LO med ganska enkelt utseende så bakgrunden är en vit cardstock som jag har målat en ram på. De blå rutorna är också cardstock. Uppe bland blommorna valde jag att sätta lite bling, en bit floss och en fragment från Tim Holtz. De små bokstäverna kommer från My Little Shoebox och de rosa lite större (helt underbara!) kommer från Making Memories Flutter serie. Bradsen kommer från min gömmor, allt annat hittar ni i webbutiken.

/Frida


Kommentarer
Postat av: Mija

Så härligt ljus och vårlik!! Underbar LO!!

2010-03-20 @ 14:16:54
URL: http://madebymija.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0