Vinnaren är utsedd...

Grattis Sofia till vinsten, layouten nu går jag! 

Vi tycker att du använt overlays på ett kreativt och härligt sätt!
Ett presentkort till ett värde av 150 kr är ditt!

För er som fortfarande undrar kan jag berätta att i blomburken på mässorna var det 321 blommor och jag vill med det gratulera Elisabeth som gissade på 320 st och Jennie som gissade på 319 st. Presentkort på 200 kr per person var er vinst. 

Grattis till vinsten!

Håll ögonen på bloggen, snart en ny tävling på g...

Ha en trevlig kväll,
Pia

 


Kommentarer
Postat av: sofia85

åhhh vad glad jag blir...!! vinner ju typ aldrig något..:-)

2008-05-07 @ 20:16:52
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0