Nu närmar sig...

...mässan med stormsteg!



Nordiska Stämpel och Scrapmässan i Göteborg den 29-30 mars. Vi ses väl där?

Vi har med oss nya stämplar, både motiv och text, här kommer ett litet smakprov:

image406
Här har jag färglagt motivet med Distress - Black Soot. Jag har också använt stämplarna Grattis och Handgjort av, som jag stämplat med Fluid Chalk -Creamy Brown och Chestnut Roan. Kortstommen är Bazzill Bling och ovanpå motivet har jag sprayat med GlitterMist, dessutom är det Glitter Stickles i de små Primablommorna. Hela kortet glittrar!

image407
Detta motiv är färglagt med akvareller. Grattisstämpeln är stämplad på ett tunt vellum, och sedan fick jag embossa det med genomskinligt embosspulver för att det inte skulle kladda. Trädet och namnet är utskuret i Quickutz Silhouette, bladen är utstansade med en Quickutz Squeeze. Blommorna kommer från Prima. Kanterna är chalkade med Fluid Chalk -Chestnut roan.



Jag har gjort fler kort med dessa underbara motiv, så det kommer här inom kort...

Ha det så gott!

Kram från Lisa

Kommentarer
Postat av: Saiddaniela

Very good guestbook. Interesting!

2009-09-30 @ 10:10:14
URL: http://saiddaniela.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0