Tävlingsdax...

Skissutmaning hos Lektygoch hantverk (6/5-07) 

Nu är det dags för tävling, denna gången med en skiss gjord av Anna (Morfen). 

 

Scrappa en LO eller gör ett kort enligt nedanstående skiss.

 
image22   

Förutsättningar:

Akrylfärg skall användas på något sätt.

LO:n eller kortet får inte ha varit publiserat någon annanstans tidigare och får läggas ut i olika gallerier etc efter tävlingens slutdatum.

 

LO:n eller kortet mailas till mig på [email protected] senast den 6 maj kl.24.00.

 

Vinnaren kommer att utses av mig tillsammans med mitt designteam och publiseras på min blogg. Tävlingsbidragen vill jag kunna visa på min blogg i inspirationssyfte.

 

Vinnaren belönas med ett hemligt paket med material som går i tävlingens tecken.

Lycka till!

 

Pia, Anna, Katja, Lisa, Eleonor.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0